[Csaladtortenet 2] Fülöp-Melóczki házasság

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Május. 15., V, 19:31:47 CEST

Úgy néz ki, mindenki római katolikus. és valóban nem található a
házasságkötés sem Törökszentmiklóson, sem Túrkevén, sem Mezőtúron,
néztem még a férj születési helyén is, ott sem. Még az lehetséges, hogy
a feleségnek nem ez az első házassága (25 évesen szülte az első
gyermeküket), és ahol élt az első férjjel, esetleg ott házasodtak össze.
De a nevét beírva a keresőbe, nem találtam másik szülőpárost, ahol ő
lett volna az anya, és a születési helyén sem kötött mással házasságot
1874-1883 eleje között. de az is lehet, hogy a neve rettenetesen el van
írva, vagy ha volt előző házasság, gyermek nem született belőle.
Üdv, Lengyel Gabi