[Csaladtortenet 2] Üllői úti kislakások

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2022. Május. 16., H, 14:37:51 CEST

Köszönöm, ebben az adatbázisban területre nem, de névre keresve
megtaláltam, Maglódi út 89-91. helyen lőtték le. (Ott valami gyár- vagy
üzemépület lehetett.) Én tévedtem, mert az Üllői úti kislakások a LAKCÍME
volt, nem a haláleset helye, ezért elnézést kérek.
NJ

Laszlo Florian Vegh <veghflorian at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj.
16., H, 14:00):