[Csaladtortenet 2] MyHeritage DNS teszt

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2022. Május. 17., K, 17:04:37 CEST

Kedves Erzsébet,
lenti leveled alapján én szeretnék tanácsot kérni tőled, elsősorban a DNS mintavételt illetően. Garatból vagy orrból történik, kb. milyen mélységbe kell a pálcikát fel ill. lenyomni? A mellékelt anyagban semmi gyakorlati tanács, tájékoztatás nincs. Szerencsére a postai feladás forgatókönyvét már a neked írt levél alapján megkaptam.
Előre is nagyon köszönöm segítségedet.
Éva