[Csaladtortenet 2] mi_lehet_odairva

dr. Csuti Elemér Gábor csutielemer at gmail.com
2022. Május. 19., Cs, 07:39:41 CEST

szerintem szentbenedeki.
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GW4M-PGC

Üdvözlettel,
dr. Csuti Elemér Gábor

-----Original Message-----
From: csaladtortenet <csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu> On Behalf Of
Attila Lanczkor
Sent: Thursday, May 19, 2022 7:22 AM
To: MACSE_CST <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Subject: [Csaladtortenet 2] mi_lehet_odairva

Kedves KutatóTársak,

A csatolt anyakönyvi lapon november 1.-én található házassági bejegyzés
meglepően sok információt rejt. (Dombi-Kovács) Nagyon apró betűkkel beírták
a vőlegény és a menyasszony születési adatait.
A menyasszonyt ez alapján rendben megtaláltam.
A vőlegény esetén a dátumot még tudom azonosítani, de a helyet már nem.
Attól tartok ezt már hagyományos értelemben elolvasni nem lehet.
Amennyiben valaki bele tud látni valamit kérem írja meg.
Mindennek utána nézek. A házasság Mernyén volt.

Köszönettel Lanczkor Attila