[Csaladtortenet 2] Regi jelentése

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2022. Május. 26., Cs, 12:33:43 CEST

Kedves András! A MACSE indexelésnél az a bevett gyakorlat, hogy a leírt
keresztneveket zsidó vallásúaknál nem változtatjuk, mer oly gyakran váltak
állandó névvé, hogy kár ebbe bele avatkozni. Az első oldalon legalább 4-5
rövidítés található/ Netti, Fanni és így tovább. Javaslom hagyd a beírt
formában- ha nem zavar!   Üdv.: Páli Pista