[Csaladtortenet 2] Zlinszky-probléma

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Május. 29., V, 11:57:07 CEST

Keresem Zlinszky Gabriella adatait. Mindeddig úgy gondoltam, hogy
Zlinszky László (1837-1879) és Liptay Frranciska (1842-1905) gyermeke,
következésképpen Törtelen kerestem; eredmény nélkül. Tegnap jöttem rá,
hogy Gabriella nem lehet gyermeke e házaspárnak. Gyermekei ugyanis Rupp
Mária Anna (1890-1976) és Rupp László Mária György (1897-1949) és
(elvileg) Rupp Frigyes (ismeretlen adatokkal).

* https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DTRS-FW9?i=4   Rupp
Mária házassága

* https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QPWX-HV55    Rupp László
születése

** Férjéről (Rupp Frigyes) csak annyit tudok, hogy Cegléden halt meg
1912 november 16-án

Szeretném Zlinszky Gabriella szüleit megtalálni. Az általam eddig
feldolgozott Zlinyszky-családoknál nem fordult elő a Gabriella név.
Egyedül https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DRLQ-8H5?i=256
egy kislány esetében, aki két hónapos korában meghalt. Az általam
keresett Gabriella valószínűsíthető születési időpontja 1870 (gyermekei
születéséből visszaszámolva). Családja Gyón–Dabas–Sári környékén lakott.

Az említettek valamennyien római katolikusok.

Hogyan lépjek tovább?  Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása