[Csaladtortenet 2] Zlinszky-probléma

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Május. 29., V, 18:02:49 CEST

Megtaláltam Liptay Franciska gyászjelentését; Gabriella valóban az ő
lánya volt.

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6G27-N26

Végignéztem Jánoshida születéseit a házasságkötéstől 1873-ig; Gabriella
ott nem szerepel; az időszak elejét nem indexelték. Talán ezt történt
Törtelen is.  1872 körül valóban elcsúsztak a lapok. Köszönöm.  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása