[Csaladtortenet 2] Moticska Ferenc házassági

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Május. 30., H, 19:29:43 CEST

Kedves Dani!
Elég valószínű, hogy elírták Mária nevét. Még a Potirata a legesélyesebb,
arra legalább nem édeskrumpli-lisztet dob ki a gugli ;) És a FS egyetlen
találatot, de ad, Roskoványban, 1784-ben:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V1NP-5Q6

Honnan tudod Moticska Julianna adatait? - eredeti anyakönyvi beírás kellene.

Egy Moticska Miklós kezel egy Moticska családfát a geni-n. Talán ő többet
tud a Moticskákról:
https://www.geni.com/people/J%C3%B3zsef-Moticska/4879370452790057148

Üdv,
Anna