[Csaladtortenet 2] Moticska Ferenc házassági

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Május. 30., H, 20:08:26 CEST

Köszönöm a sok választ.
Először is a Moticska család a felvidékről származik Motycky községből.
Majd Moticska János üknagyapám Dorogon született. Mivel bányász család volt
ezért sokat vándorolt. Dorog Salgótarján majd Jánosakna és környéke
Mizserfa Mátraszele Homokterenye Kisterenye...
Moticska Ferenc dédnagyapám Moticska Ignác (Monori Ignácra változtatta a
nevét) testvére, aki fiatalon meghalt. Igazából nem lenne meglepő, ha
szintén felvidéki felesége lenne. A család általában úgy házasodott, hogy
felvidéki ill. bányász kötődése volt.
Ferenc minden egyes testvérének megtaláltam a házassági bejegyzését,
kivétel az övét

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 30.,
H, 20:03):