[Csaladtortenet 2] Bp XVII. kerület

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Nov. 1., K, 10:40:52 CET

Kedves Felicián!
Rákoscsaba házasságit csak 1949-et találtam meg (szerintem ez is csak azért
van fenn, mert egy kötetben van az 1950-es XVII. kerülettel...):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPBC-9KXG?i=4&cc=1452460&cat=1572986

Úgyhogy szerintem vagy a Budapest Főváros Levéltárában kell keresni (nem a
Pest Megyeiben keresném), vagy, ha római katolikus volt, akkor a Váci
Egyhámegyei Levéltárban is meg lehet próbálni online:
https://leveltar.vaciegyhazmegye.hu/leveltar/ekutatas.html
Üdv,
Anna

Burian Felician via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt