[Csaladtortenet 2] segítségkérés

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2022. Nov. 1., K, 19:41:40 CET

Kedves Éva!

A tévedés jogát fenntartva:
A halotti anyakönyv származási helyet ad meg, ami nem feltétlenül
születési hely. Nekem most is (máskor is volt) ez a problémám: a
halotti anyakönyvben (Ercsi) Ráckevét adták meg, de ott nyoma sincs az
illetőnek. Úgy gondolom, Ercsi előtt Ráckevén élhetett, de sajnos nem
ott született.
Más: a +/- 2 év szerintem kevés, hiszen a levél szerin is elfogadható 3-4 év.

Üdvözlettel
Lajos

2022. nov. 1., K, 16:17):