[Csaladtortenet 2] Gifll Josepha

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Nov. 2., Sze, 17:01:10 CET

Kedves Tagok

Az alábbiakban szeretném a segítségeteket kérni.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTM8-B5?i=458&cc=1554443&cat=770677

A linken hodrusbányai halotti első bekezdés olvasatomban
Giffl Josepha 2 éves apa Josephus anya Maria

a születésének helyét és idejét szeretném megtalálni.
Már mindent átnéztem, Hodrusbánya, Zsarnóca. Nem találtam
A pár házassága 1868.május.10 Zsarnóca 005014229.00099 zsarnócai akv
az első gyermek akit megtaláltam József 1869.jan.21 Zsarnóca
005014228.00303 zsarnócai akv.
Marianak az első házassága 1861.nov.3-1864.máj.11. első férj Rušina
Stephanus, de ott csak egy gyermek született Magdalena 1862.nov.30.
Az 1869-1870-es censusban már nem szerepel Josepha.
Lehetséges, hogy a halotti bejegyzés rosszul lett beírva és nem ennek a
párnak a gyermeke, vagy vhol máshol született?

Van valakinek ötlete, hogy esetleg hol tudnám megnézni? Bármi ami segítene
a továbbiakban

előre is köszönöm Dani