[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2022. Nov. 13., V, 13:28:23 CET

Kedves Társak!

A segítségeteket szeretném kérni egy lakhely beazonosításához.

Nagymamám testvérének, Horváth Ferencnek a felesége, Czabán Anna
Pestújhelyen halt meg, ahol akkoriban tüdőgyógyászati

kórház működött (később orosz tiszti lakótelep lett).

A lakhelyét kellene beazonosítani: Bp. Városszéli telep 14. Bár én is
pestújhelyi vagyok, de ott ilyen címet ott nem ismerek.

A házaspár korábban Kispesten lakott.

Egyébként a férj halálát sem találtam eddig, esetleg ha valaki tudna ebben
segíteni, aki ezek szerint 1935 után halt meg.

1880-ban született, Óbudán, szülők: H. István és Takács Terézia.
Foglalkozása: bronzműves mester.

Előre is köszönettel: Verner Sári