[Csaladtortenet 2] Városszéli út

Verner Sári sarimail at t-online.hu
2022. Nov. 13., V, 15:57:28 CET

Kedves Gabika, Pista és Gyuri!

Nagyon szépen köszönöm mindhármatok segítségét. Mind a hárman egybehangzóan
a X. Jászberényi utat jelöltétek meg, tehát itt lehetett a lakhelyük.

Nagy segítség volt, mert így már tudom, hogy esetleg a X. ker.-ben halhatott
meg a férj, hacsak nem ő is valamelyik más kerületi kórházban.

Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget.

De, ha már ez a kérésem sikeres volt, lenne még egy.

Nagymamám másik testvére, Horváth István(szül.: 1874, Óbuda) 1900-ban vette
feleségül Glinski Matildot, és 1903-ban született egy fiú gyermekük, H.
Antal Miklós. Ekkor Bp. V. Tükör u. 5. sz. alatt laktak.

Sajnos, 1903 után semmi adatot nem találtam a családról, sem további gyermek
születését, sem halálozásokat.

Nagyon bízom benne, hogy valaki talán tud segíteni.

Üdv, Verner Sári