[Csaladtortenet 2] Saját kutatás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Nov. 18., P, 20:46:16 CET

Tisztelt tagság!

Ma eszembe jutott a születésem időszakát kutatni. Ennél a cégnél
dolgozott édesapám, amikor világra jöttem. Róla ez a sajtócikk nem mond
semmit, a telefonkönyvben csak annyi áll: magánhivatalnok. Az itt
felsorolt személyek közül kettőnek a nevére emlékszem: Bucholski és
Balogh. Balogék kivándoroltak Londonba, a nyomukat veszettem. Ő volt a
főkönyvelő. A jelek szerint a vállalatot átvitték részvénytársasági
formába 1940 júniusában. Ezután jöttem én a világra; az akkori kollégák
úgy neveztek engem: "Erste Kali Kind".

Úgy tudom, édesapám járt a társcég bányájában (Deutsches Kali Syndikat);
mezőgazdasági szakértőként mutatták meg neki.

Kérem, amennyiben bárki tud valamit a vállalatról, vagy az igazgatóság
tagjairól (melléklet), írja meg nekem.    Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása