[Csaladtortenet 2] őskereső

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Nov. 19., Szo, 17:19:01 CET

Kedves Gábor,

az utolsó kérdésedre tudok válaszolni (az elsővel az őskereső fenntartóját
keresd).
Mivel az őskereső NEM indexelt, hanem lapozgatós, ezért a "nem halt-e meg
más településen" kérdésre a választ csak komoly munkával lehet megadni, ha
a halála egyházi időszakra tehető.Ha polgárira, akkor is, de akkor van
esély rá, hogy a nem túl távoli jövőben az FS sikerrel indexeli az AI
segítségével az összes neki meglévő anyakönyvet és valami módon felbukkan
majd egy keresésnél. Ha viszont olyan helyen halt meg, ami nincs meg nekik,
ugyanúgy a sziszifuszi keresés marad. Ezt önkéntes alapon szerintem nem
sokan vállalják, így vagy a te feladatod marad, vagy megbízol ezzel
valakit, akinek a munkáját megfizeted.

Üdv
Krisztián