[Csaladtortenet 2] vége a toporgásnak !

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2022. Nov. 22., K, 23:07:19 CET

Kedves Listatársak!
Talán nyolc éve is van, hogy  apai szépapám Radóczy Bálint születési
és/házassági adatait keresem. A lelkesedésem is elábbhagyott emiatt.
"Végigolvastam" a környezö települések bejegyzéseit, FS keresö sem
segített, a feleség vonala is zsákutca volt, adóösszeírások,
katonalajstromok stb. stb.   Idönként azért rákerestem a névre az FS-en,
most is így tettem. Felbukkant egy újabb találat a vezetéknévre, egy eddig
általam nem nézett településen. Elkezdtem felfejteni az újabb névrokon
adatait  és nem hittem a szememnek: megtaláltam a szépszüleim házasságát!
Az is lehet, hogy ezzel az adattal össze tudok kapcsolni egy másik Radóczy
családot, megtalálom a közös őst!

Örülök, hogy megoszthattam az örömömet veletek, ti értitek, mi ez az érzés!
további sikeres és kitartó kutatást kívánok!
Radóczy Éva