[Csaladtortenet 2] A keszthelyi Georgikon és az ott képzettekről infó?

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2022. Nov. 24., Cs, 19:10:18 CET

Kedves Márton és Listatagok !
A Keszthelyi Georgikon 1797-1848-ig állt fent.
Utódaként lehetséges értelmezni (ráadásul nem a Georgikon épületeit kapta
meg) a Keszthelyi Gazdasági Tanintézetet, mely 1865-1906-ig működött,
ennek utóda a Keszthelyi Gazdasági Akadémia, 1906-1945-ig létezett.
Egyebek ezen intézményekről bővebben napjainkig (itt a Georgikonra is van
link): https://hu.wikipedia.org/wiki/Keszthelyi_Gazdas%C3%A1gi_Akad%C3%A9mia
Ezek közül az Arcanumon a Gazd. Tanint-nek 1873-1904 között néhány év van
meg.
https://adt.arcanum.com/hu/collection/ADT_IskolaiErtesitok_Keszthely_GazdasagiTanintezet/
További keszthelyi iskolai értesítők:
https://adt.arcanum.com/hu/collections/?tag=ISKERT&q=keszthely