[Csaladtortenet 2] Csemez Anna

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2022. Nov. 26., Szo, 15:44:48 CET

Kedves Andrea,
sejtésed jó volt. Dörgicse vegyes anyakönyvei közt Őskeresőn megtaláltam
a Dubovay-Csemesz (így) esketést, 1820. május 1-jén. A menyasszony
szülei: N.Csemesz János úr és Bordáts (vagy Bordáss ?) Rozina.
Dubovay Sámuel 1842. december 22-én hunyt el, 65 éves korában.
Anna újra férjhez ment 1843. október 2-án.
üdv
Zoltán

Tóth Lászlóné <tothneandrea at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. nov. 25.,
P, 19:18):