[Csaladtortenet 2] lehetséges, hogy 2 Devera Maria létezik

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Nov. 30., Sze, 08:46:48 CET

Kedves Éva

Most néztem Farkasfalut, ahol lehet hogy megtaláltam a születését.
Sajnos nem lehet a képeket megnézni csak az indexelés alapján keresni.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KZ55-PZ7
a házassági alapján Vavrik Antallal kb 1857 a születési idő. De a
házasságot Kusztrák Mihállyal nem tudom leellenőrizni Farkasfaluban.
Ami összezavart az egész kutatás alatt, hogy Borsodnádasdon megfordult
volna mind a kettő Devera Maria? Mert az egyiket érteném, ha a férj Mihály
bányász. De akinek a törvénytelen gyereke született miért ment volna
Borsodnádasdra?