[Csaladtortenet 2] Régi írás kiolvasása

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Nov. 30., Sze, 15:49:33 CET

kicsit elsült a kezem, elment a mail mielőtt befejeztem volna
a gyerek családneve is Wawrik
Az 1874 március 1 egy jegyzőkönyvre utal, ami lehet házasságra utalás is -
lehetséges, hogy NEM ITT házasodott és kapott egy elbocsátó levelet, meg a
keresztlevelét a más plébánia területén kötött házasságához?

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. nov. 30.,
Sze, 15:46):