[Csaladtortenet 2] 1828

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2022. Okt. 1., Szo, 16:49:45 CEST

Köszönöm szépen a válaszokat. Azt szűröm ki a válaszokból, hogy nincs teljes névre való keresési lehetőség.
Az előbbi példánál maradva, hogyha beirom, hogy Nagy Béla, minden olyan találatot kiad, amelyben a Nagy és a Béla külön is szerepel ugyanazon az oldalon. Próbálkoztam "és" vagy "and" szócskát középre irni, úgy meg nincs találat.
Ami a településre való rákeresést illeti, itt van pld Makó. Ha rákeresek úgy, hogy Tarnay Makó, nem ad ki találatot. Pedig a Tarnay vezetéknevű nemesi család 1828-ban egész bizonyosan jelen volt Makón.
Marad az, hogy végiglapozom az illető települést? Valahogy nem jön, hogy elhiggyem...
Azt találtam ki, hogy beirom a vezetéknevet, s a balodalon megjelenő megyék között válogatva, egy-egy helységre rákattintva keresgélek.
Üdvözlettel,
Felicián