[Csaladtortenet 2] segiségkérés Mehlschmidt család tata/továros

Máté Moré mate.more at freenet.de
2022. Okt. 4., K, 10:49:25 CEST

Kedves Listatársak

én egy házassàgkötés belyegyzését keresem és segitségek kérek. Moltsnyik
Josephus szül. 1755.02.26 (Mehlschmidt, Moltsnik stb) felesége Bengel
Catherina szül. 1762 02.06 (Brengel  Prengel hengl,Strenglin). Fiuk
születése Jozsef 1796 07.25 azután még két leány volt.

Catharina halála 1798 11.12 35  évvel. Az Fs-t már többször is átnéztem,
és miután az asszony is Tatán született az gondoltam hogy ott is volt a
házasság kötése. Sajno nem találtam.

Köszönet minden segitségért

Moré Máté