[Csaladtortenet 2] Családfa vacsora és családkönyv bemutató

szael szaeltan at gmail.com
2022. Okt. 7., P, 16:39:23 CEST

Kedves Laci!
Anno felvetettem, hogy érdemes lenne rögzíteni az előadást, mert ha csak 20
ember hallja, a mai világban nem sok értelme van.
A könyv és az előadás is érdekelne, de jelenleg elegem van az utazgatásból,
a komfortzónából való kimozdulásból is.
Egy okostelefonnal lehetne közvetíteni facebook-live formában, ami
visszanézhető, a nézőszámot megszázszorozhatja.
A cím elég provokatív ahhoz, hogy érdekes legyen az előadás is!
üdv: Előd

Beszeda László <beszeda.csalad at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. okt.
7., P, 15:19):