[Csaladtortenet 2] Békéscsabai Uhrinok

Edit Ricsey ricseyedit at gmail.com
2022. Okt. 10., H, 19:08:48 CEST

Kedves Kutatótársak!

Örömmel közlöm, hogy az endrődi származású Uhrin Nándor él. Valóban
nagybeteg volt 2018 őszén, de felépült. A testvérétől, Katitól gyorsan
megkérdeztem, úgyhogy mai a hír.  Nándi óvodás, iskolatársam és majdnem
szomszédom volt sok-sok évig.
Biztatásul: sokáig él az, akinek halálhírét keltik...
Jó munkálkodást kívánok:                  Ricsey Edit ny. tanárnő

Klára Kőszegi <kszgklr at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 10., H
17:34):