[Csaladtortenet 2] Fatalin Ádám

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Okt. 11., K, 23:24:57 CEST

Kedves Listatagok!

Van egy Fatalin Ádám nevű felmenőm, akinek sehogy sem találom a születését.
Házassága 1772. ápr. 27-én volt Hosszú Évával, a bejegyzés szerint a
vőlegény gencsi.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C3MV-6SHL-K (A menyasszony
1751-ben született.)

Átlapoztam a németgencsi anyakönyvet 1738-1756 között, de nem találtam
benne. Index szerint a Fatalin név később jelent meg ezen a helyen.
Kőszeget, Salfát, Szombathelyet, Meszlent index alapján átnéztem (többféle
módon keresve), illetve a FamilySearch feljegyzés keresője sem dob ki más
Fatalin Ádámot a korszakban. Ezért azt gondolom, olyan helyen kellett
születnie, ami még nincs indexelve. Akiket találok Fatalinok, mind
környékbeliek.

Hol, illetve lenne még érdemes keresni?

Köszönök minden tippet!

Üdv: