[Csaladtortenet 2] Fatalin Ádám

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Okt. 12., Sze, 06:46:38 CEST

Köszönöm a tippet!

Fatalin Ádám 1888. ápr. 27-én hunyt el, a bejegyzés szerint
Ludadon (nagypösei anyakönyvek) 40 évesen.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C3MV-6SCX-R?i=258&cat=392668
Újra átlapoztam Nagypösén a születéseket 1743-1753 között, de sajnos nem
találtam köztük a keresett nevet.

Pasa István <pasapista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 12., Sze,
5:43):