[Csaladtortenet 2] A bába esküje Endrődön

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2022. Okt. 12., Sze, 12:51:25 CEST

Kedves Anna!
Köszönjük, hogy megosztottad. Már láttam ilyen bábaesküt, most ami újonnan
feltűnt benne, korábban átsiklottam fölötte, vagy nem volt benne más
esküben, az a titoktartási kötelezettség. Vajon milyen családi perpatvarok
fordulhattak elő szülés alatt egy házban, amelyről nem volt szabad
beszélnie?! Aztán beugrott egy szituáció, nem szülés alatti, hanem
közvetlenül utáni :-)
- Te Maris! Ennek a gyereknek veres a haja, az enyim meg fekete! Te, kitű
van ez a gyerek?!

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 12.,
Sze, 10:00):