[Csaladtortenet 2] Vérrokonság

Beus beusmarie at gmail.com
2022. Okt. 14., P, 20:33:05 CEST

Kedves István! Röviden és egyszerűen: ez a másodfokú unokatestvéri
kapcsolat.
De egyben ez a  3-ad fokot érintő lépcső , mert  így megy: testvérek = 1
fok,  a testvérek gyerekei=2. fok, testvérek unokái = 3. fok
Viszont negyediziglen, mert a szülő az első, akit az előzőekben a fokoknál
nem számoltunk.
Tehát: a másodfokú unokatestvérek házassága tiltott volt - de azért nem
olyan nagyon, mert  elég könnyen megadták a felmentést.
Lehet más másképp magyarázza, én így tudom és így tapasztaltam.  Van egypár
unokatestvéri házasság a tarsolyomban 😆
Üdv: BBea

István Kovács <istvan.kovacs6 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 14.,
P, 20:19):