[Csaladtortenet 2] Tatabányai ősök keresése

Richard A. Salamon sramoa at gmail.com
2022. Okt. 17., H, 20:52:05 CEST

Kedves Kutatótársak!

Édesanyám családfája még kissé hiányos mert megragadtam a nagyszülők
környékén egyenlőre.
Pár éve emailban érdeklődtem a tatabányai levéltárban, de a családfakutató
programukban akkor nem találtak semmit. Bizonyára személyesen többet
találnék.
Viszont elsőre megpróbálom itt a kutatótársaknál, hátha valakinek van
valami mellékes adata:(szülök, pontos születési dátum)

Anyai nagypapám Móczik András 1922-ben Tatabányán született(Igen tudom
Tatabánya csak 1951 óta létezik, de a helyi lap nekrológjában ez volt írva)

Anyai dédpapám(anyai nagymamám édesapja) 1909-ben Bánhidán született Csuzi
József néven...valahogy kapcsolódunk a felvidéki több kúriával rendelkező
nemes Csúzi családhoz,d edédpapámról még többet nem tudok...)

Anyai dédmamám: Molnár Erzsébet aki 1913-ban született....biztos ő is
Tatabánya környéki volt, valószínűleg 1932 előtt házasodtak össze Csuzi
Józseffel...

Köszönök bármi infót!

Tisztelettel
Salamon Richard Attila