[Csaladtortenet 2] UB értelmezés

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2022. Okt. 22., Szo, 09:27:20 CEST

Köszönöm!

Nekem ez az első ilyen, hogy az UB nem arra az eseményre mutatott, amit
kerestem.
Sajnos Mezőberényben az 1967-ben nem hunyt el Zsuzsanna! Az egyházi ak. se
tartalmazza halálát.
Édesanyém meg már nem emlékszik az adott esemény körülményeire
Így egy újabb rejtély a családfán...

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 22., Szo,
9:24):