[Csaladtortenet 2] 57 évesen szült?

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Okt. 26., Sze, 18:46:40 CEST

1919.02.04-én Hajdúdorogon összeházasodott Rácz István (szül.: 1894) és
Nagy Márta (szül.: 1896) :
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTVF-WHJ?i=92&wc=92Q7-16N%3A40679401%2C50894401%2C44698601&cc=1452460
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTVF-WHJ?i=92&wc=92Q7-16N%3A40679401%2C50894401%2C44698601&cc=1452460>

A menyasszony apja: Nagy Imre. Az 1920-ban született gyerek születését
és halálát is (ugyanaznap) bizonyos Nagy Imre jelentette be.
Lehetséges ilyen nagy tévedés az életkorban? vagy teljesen véletlen
névazonosságról van szó?

Üdv,
Lengyel Gabi