[Csaladtortenet 2] Polnisch Ostrau születési

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Okt. 27., Cs, 20:02:28 CEST

Kedves Krisztián

Köszönöm a választ.
Lenne még egy kérésem kérdésem.

Itt egy másik link.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L9M7-1H3R?i=153&cc=1804263&cat=2171760

Bal oldalt fentről az 5. bejegyzés Mária Magdolna
Ami nem hagy nyugodni, hogy az apa származási helye megegyezik és a
születési idő is csak annyiban tér el h nem szeptember hanem augusztus 5
van.
Viszont ami érdekes, hogy a feleség születési ideje is ugyan az, sőt a
kereszt neve is. De nem fér a fejembe, hogy lehet a másik linken amit előbb
küldtem, Pristach Johann leánya.
Az biztos, hogy a Mária Magdolna születésénél helyes az anyjának az adata,
mert megtaláltam az alapján az anya születési akvját. És valóban Emilianak,
Julianna Novotny az anyja mint ahogy ott szerepel.
Kérdésem a következő, lehetséges, hogy elírás? Vagy valóban lehet, hogy
semmi köze a két születésnek egymáshoz?

Köszönöm a választ
Dani

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 27.,