[Csaladtortenet 2] A FELVIDÉKI EGYHÁZI ANYAKÖNYVEK ADATBÁZISA

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2022. Okt. 28., P, 02:53:11 CEST

Kedves Dani!
Azt nem tudom, kaptál-e mar jobb valaszt kersesedre.
En a Firefox ot hasznaltam most, es a bal oldali a Safari keresoa ket sarga oldal masolasanal.
Amit csinaltam az az, hogy amikor a keresesre kapcsoltam, majd a "view", talan a nézetet jelenti ott “repair text encoding”   es az iras normalisan jon be. Legalabb is nalam ez tortent.
Nekem Mac a gepem.
Remelem ezt kerdezted.!
Udv. Marcsi.