[Csaladtortenet 2] bonyodalom

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2022. Okt. 29., Szo, 18:47:35 CEST

Kedves Listatársak!

Talán tudtok tanácsot adni!

Apai szépapám Paulus Kasinszki 1816-ban Pápán házasságot kötött Eva
Turnhauser-el. Innen minden rendben van 1817-34 között 5 gyerekük született.

Paulus Kasinszki  (sok féle képen írták) születését Kazáron találtam meg.
Itt már két esélyes, mert Andreas Kasinszki és Elisabeth Fögyi házaspárnak
1781-ben született Paulus fia, viszont 1782-ben Georgius Kasinszki és
Elisabeth Angyal házaspárnak 1782-ben ugyancsak Paulus nevű fia született.

Azt gondoltam, ezt nyitva hagyom, de

Pápán találtam egy Joseph Kasinszkit aki szintén Kazáron született 1786-ban
és Pápán házasodott 1809-ben Papp Rozáliával és 1810-től 11 gyereküket
találtam. Első látásra azt hittem , hogy szépapámmal testvérek lehettek, de
megtalálva a kazári születésijét kiderült, hogy  Matthias Kasinszki és Clara
Bakos fia.

Még most is kicsit furcsának találom, hogy közel egykorúak ugyanonnan szinte
egyidőben Pápára kerültek. Sajnos házassági anyakönyveik nem tartalmazzák
szüleiket.

Az összes anyakönyvet kimentettem.

Szerintetek ejtsem el ezt a vonalat, mint távoli rokont?

Üdvözlettel Lengyelné Éva

--
Ezt az e-mailt átvizsgálta az Avast AntiVirus szoftver.