[Csaladtortenet 2] Budapest akv

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Okt. 30., V, 19:22:41 CET

Nekem simán ad ki találatot minimális adattal, sőt leggyakrabban így is
használom. A születési dátum kötelező, a többi szabadon kipontozható (de
akkor azt a találatnál sem fogja kiírni, nem is erre való). Viszont csak
akkor van találat, ha a bevitt adatokkal egyértelműen azonosítható a
személy, szóval mondjuk a születési dátum és egy Kovács vezetéknév
valószínűleg még nem lesz elég. És nagyon érzékeny karakterre pontosan az
adatokra, szóval ha Péter Pál szerepel a rendszerben, de a keresőbe csak
Péterre keresünk (Pál nélkül), akkor szintén nem fog találatot adni.

Hogy a haláleset helyét mi alapján írja ki, azt én sem tudom. Általában a
'90-es, 2000-es években történt eseteknél kaptam helyszínt is, de akkor sem
mindig...

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt.
30., V 18:14):