[Csaladtortenet 2] Segítségkérés - Kiszely Sámuel, Losonc

Kiszely György gykisz at gmail.com
2022. Okt. 30., V, 21:26:21 CET

Kedves Listatagok,

Kiszely Sámuel születési anyakönyvi bejegyzését keresem, de nem találom.

A halotti anyakönyvi bejegyzés szerint 1829 körül született Losoncon:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6PHH-833?i=64&cc=1452460&pe
rsonaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AZXN7-M4PZ

Mondjuk, a magánzót nem egészen értem, mert kovács(mester) volt... és a
felesége is inkább Sinkó Borbála (601-es folyószám):

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9BT4-73S?i=58&cc=1554443

Az evangelikus és a római katolikus anyakönyvekben sem találtam meg a
keresett idő környékén.

Egy gyanús születést viszont találtam 1835-ből Buda-Lehotán
(Budaszállás/Budiná), ahol Mária nevű leány született Kiszely Sámuel tugár-i
kovácsmester és Jelsik Zsuzsanna frigyéből és csak egy köpésre van Losonctól
:):

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTMG-YD1?cc=1554443&persona
Url=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKX75-P5X

Minden tippet, adatot köszönök előre is!

Üdv,

Gyuri