[Csaladtortenet 2] Tabán

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Okt. 31., H, 13:24:00 CET

Biztos, hogy a Tabániban volt az esküvő? Lehet, hogy Tabánban született,
de nem biztos, hogy a Weinmann család végig ott élt. A Tabániban nem
találtam és a Budaváriban sem. A Kasinszky-Weinmann házaspár gyerekei
sem egy helyen születtek illetve lettek keresztelve (Tabáni, Belvárosi,
Szentistvánvárosi, Terézvárosi). Így aztán nem egy egyházközségben kéne
keresni. Kiindulásként érdemes megnézni, nem volt-e Weinmann Teréznek
jóval fiatalabb testvére, és ha volt, hol keresztelték. Ez segíthet talán.

Üdv, Lengyel Gabi