[Csaladtortenet 2] A Paudics-kérdés

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2022. Sze. 3., Szo, 19:29:46 CEST

Kedves Dani!
Én is érdekelt vagyok azon környék juhászcsaládjaiban. Az én felmenőim a Majorok, és egy Paudics Gertrúd ősanyával rendelkezem. (Paudics Gertrúdot  Perkátán 1750.02.17-én keresztelték). Mivel Ráckeresztúron szoktam kutakodni, találtam Neked egy Nánit, aki sajnos Anna.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-VJ99-QC?i=38&cc=1743180&cat=250603
itt látható az 1844 február 19-én Baumgartner János és Major Nani lánya (Ráckeresztúron, ahol Te is kerested Franciskát és Nánit találtál).

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6BQ8-N?i=73&cc=1743180&cat=75267
ezen a linken pedig Nadap van, ahol 1847 május 20-án Baumgartner János és Major Anna fia keresztelője van.
Tehát, sajnos úgy látszik, nem Franciskádat találtad meg.
További jó kutatást kívánok
üdv
Ildikó

Küldte a Windows Posta<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986>