[Csaladtortenet 2] Meglepetés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Sze. 5., H, 21:09:37 CEST

Több mint tizenöt éve kutatom dédapám családját, de ma egy hatalmas
meglepetés ért. Húga Mojsisovics Emma elvált asszony lett volna?
Bizonyos Colomaus nevű úrtól jogilag elválasztották. Sajnos sem ezt, sem
az UB (observationes) rovatot nem tudom pontosan kiolvasni. Sajnos,
talán épp emiatt a házassági anyakönyvből hiányzik a menyasszony
anyjának és apjának neve.

Vajon hogyan lehet ennek utánanézni? Emma valóban 26 éves volt, ugyanis
júniusban házasodott és augusztusban született. Anyakönyvi neve
egyébként Mojžisovits Emilia
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVC-6YPK?cc=4133831&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6NSL-CLN4

Örülnék, ha valaki felvilágosítana, mert nagyon nem értem. Előre is
köszönöm.  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása