[Csaladtortenet 2] ADT Arcanum ingyen

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2022. Sze. 7., Sze, 21:59:44 CEST

Kedves Listatagok !Három helyről kiegészítem Zoltán üzenetét:
1.) Fbook-ról:
SZEPT. 29., 12:00 – OKT. 2., 19:00
27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál az Arcanummal
MillenárisMegtalál minket a K20-as standnál, ahol kedvezményes
előfizetéssel és régi újságokkal várjuk.
Előadást is tartunk Az Arcanum és a mesterséges intelligencia címmel.
(További részletek az előadásról:
https://www.facebook.com/events/598392815333937
<https://www.facebook.com/events/598392815333937/?__cft__[0]=AZX-31ts5_DwFKf2x_ulJ0ngsB_z-KTNn8WLGgudu8IdcOAKKNh2q5Jhk-W7bgr-rABIuhyheZyVxtE2mdx3_YmM-0-s-x2t6cXl_Hpq5yPnjmzOuKmf9hef-yBwBIe4pxM&__tn__=q>
)
2.) e-mail-ből:

A 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál ideje alatt lesz az Arcanum
akciója.
" Régi újságokkal és kedvezményes előfizetéssel várjuk a K20-as standon!"

3.) Fbook-ról:
2022. SZEPTEMBER 30., PÉNTEK, 15:00–15:45
Az Arcanum és a mesterséges intelligencia
Európa PontIdén a Könyvfesztiválon előadást tartunk az Európa Pont Előadó
termében.
Előadók:
Biszak Sándor, cégvezető
Dr. Somfay Örs, marketing igazgató