[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyv keresés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Sze. 10., Szo, 18:03:52 CEST

Nemzeti Újság 1923.11.01-jei száma szerint pápateséri és nyárádi
Kasenczky Kende, az Osztrák-Magyar Bank nyugalmazott főpénztárnoka
1923.10.23-án (egy másik újság szerint 28-án) hirtelen elhunyt. November
30-án temették a Farkasréti temetőben. Kasenczky Jenő Budapest
Székesfőváros volt árvaszéki elnőkének utolsó élő fia volt.

A halálozás dátuma esetleg megkönnyíti a keresést.

Üdv,
Lengyel Gabi