[Csaladtortenet 2] archeogenetikai kutatás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Sze. 12., H, 16:21:30 CEST

Feltételezem, hogy a mezőgazdaság forradalma Kr.e. kb 8000 évvel
genetikai változással is járt, vagy annak a következménye volt. Úgy
tudom, a homo sapiensnél húszezer évenként történt genetikai ugrás, és
ez az utolsó változásnak a valószínű időpontja; már a jégkorszakból való
kilépés miatt is. Üdv, János