[Csaladtortenet 2] Liebling, Temes megye

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Sze. 14., Sze, 11:31:48 CEST

Kedves Kutatótársak!
Egy konkrét nevet keresve érdekes felfedezést tettem (bár lehet, hogy
valakinek nem újdonság): Liebling evangélikus anyakönyveinek a jobb és a
bal oldala két külön FILMEN szerepelnek (DGS 008244495 és 008244496). Egyet
összepárosítottam, hogy lássátok (a kép tetején a kis cetlin a "Lbl+I."
jelzi, hogy Liebling halotti I. kötet):
Bal (269. old.):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSPN-19VC-T?i=568&cc=4133831&cat=73864&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6NST-5LF7
Jobb (271. old.):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSPN-8SWK-V?cc=4133831
Bár indexelve van, de annak alapján nem tudja kiadjni a kereső mind a két
oldalt: a halott és az apa neve a bal oldalon, az anyáé és a házastársé a
jobb oldalon...

Ez persze még mindig jobb, mint Aradszentmártonnál, ahol teljesen
összevissza vannak a lapok...

Üdv,
Anna