[Csaladtortenet 2] Liebling, Temes megye

Adrián Ferenc Rieger riegeradrianferenc at gmail.com
2022. Sze. 14., Sze, 17:46:34 CEST

Aradszentmártonnak van egy igen terjedelmes családkönyve Bernhard
Fackelmann "tollából". Elrettentő példája ennek a műfajnak, ennél roszabbat
akarva se lehet elkészíteni. Mivel a derék Fackelmann nem ismeri a német
("gót") írást, nemes egyszerűséggel kitalál neveket.

Adrián Ferenc Rieger <riegeradrianferenc at gmail.com> schrieb am Mi., 14.
Sept. 2022, 17:39: