[Csaladtortenet 2] Csicsel Mihály szülei

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Sze. 20., K, 01:29:12 CEST

> 1828. november 25-én Szarvason megnősült Csicsel Mihály (131. sorsz.):
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVH-59HZ-J?i=183&cat=135325
> Mi van írva a szülőkről?

Pater supra scripta, mater supra dicta: atya mint fent írva, anya mint
fent mondva
(vagyis a 130.-ik sor vőlegénye Mihály bátyja).

Nemrég akadtam hasonló példába, szintén Szarvason, kicsit később:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVH-5941-F?cat=135325
Jobboldalt a négy fölső bejegyzés. Különbség, hogy itt ismétlőjelet
használtak, nem latin szöveget. (Az utolsó pár menyasszonya az én ősöm
húga.)

Még a végén majd kiderül, hogy szögről-végről rokonunk lehetünk... :-)

Juli
/\ /\