[Csaladtortenet 2] Olvasási és fordítási segítség

Horváth Tibor horvathti at freemail.hu
2022. Sze. 26., H, 16:37:21 CEST

Kedves Listatagok!A mellékelt képeken lévő (az egyiken látszik az egész bejegyzés, a másikon a fejlécek is) 1839-es Guttenfeld-i házassági bejegyzésben szeretnék segítséget kérni. Elvileg Supparits József és Stadler Terézia házassági bejegyzését keresem. Próbálom értelmezni ezeket a gót betűket és szerintem ez az a bejegyzés. De a további tartalom (szülők neve, stb. ) megfejtése nem sikerült nekem. Ebben szeretnék segítséget kérni. Köszönettel:Horváth Tibor