[Csaladtortenet 2] Ancestry kérdés

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2022. Sze. 29., Cs, 11:43:05 CEST

Kedves Kutatók,
a családfámat az Ancestry-n vezetem regisztrált felhasználóként.
Mostanra szépen felvittem az adatokat több mint 500 fő-re, főleg az akciójuk miatt kezdtem el rögzíteni ide, mivel a fa bővítéshez DNS vizsgálatot adnak.
Már sikerült is a teszt, várom még az eredményt.

Két kérdésem lenne.

Hogy lehet az esküvőt rögzíteni a két félhez, nem találok megoldást rá?

A másik az ős vesztés lehetősége, ez az első ilyen találatom 1750-ből, hogy egy pár két fiának a leszármazottjai, később házasságot kötnek,
Az anyai nagyapám és nagyanyám családfáján sikerült azonosítanom.
Ezt, hogy tudom összekötni a nagy családfában?

Üdvözlettel
Szűcs László
Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót, és a levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés elsősorban információs célokat szolgál. A Magyar Posta Zrt. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Az elektronikus levél tartalma nem feltétlenül tükrözi a Magyar Posta Zrt. hivatalos álláspontját adott ügyben.

Nyomtatás előtt gondoljon a környezetére! Think of the environment before printing!