[Csaladtortenet 2] Szentgyörgyvölgyi Horváth

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2022. Sze. 29., Cs, 14:06:45 CEST

Kedves Aurél!

Nekem Szabolcsban, Balkányban volt Szentgyörgyvölgyi ősöm. Karsai
Istvánné Szentgyörgyvölgyi Borbála, házasodtak 1826 Balkány. Apja
istván, anyja Gorgyán Mária, házasodtak 1802 Balkány. István született
1780 körül, meghalt  1846 Balkány.
A családnevet írják több rövidített változatban, pl. Völgyi,
Györgyvölgyi verzióban.
Hogy István honnan jött? Azt még nem találtam meg.

Üdv, Zsolt!

Rihmer Aurél <granasztoi at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. szept.
28., Sze, 22:56):