[Csaladtortenet 2] Tiszajenő

Ilona Balláné Fazekas ballaanee at gmail.com
2023. Ápr. 7., P, 13:59:49 CEST

Kedves Mindenki!

A mai Jász-Nagykun-Szolnok megyét 1876-ban hozták létre a Hármas Kerület
(Jászság, Nagykunság, Kiskunság) két tagjából és a környező településekből,
melyek közül sok Heves megyéhez tartozott korábban. Tehát lehet bátran
Heves megyében keresni Jenőt!

Üdv: Ilona

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. ápr. 7., P,
10:29):